OCTUBRE | Nous llibres a la Biblioteca Municipal

WhatsApp Image 2019-10-15 at 18.27.23

 

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Miramar enceta la temporada d’octubre amb nous llibres a la Biblioteca Municipal. Novetats editorials com és la novel·la de l’escriptor saforenc Joaquín Camps, Premio Azorín de Novela 2019.

WhatsApp Image 2019-10-15 at 18.27.46

A més, aquest més també s’ha posat en marxa el racó per a mares i pares,  una secció on es poden trobar diferents llibres sobre lactància i criança.

Coneixes la teua Biblioteca Municipal? Els usuaris de la Biblioteca tenen a la seua disposició més de 6.000 llibres, xarxa WIFI i ordinadors d’última generació.

Direcció: Avinguda de la Mar número 26, en la primera planta del Centre Social El Molí.

Horari: de 17 a 20 hores de dilluns a divendres.

Contacte: biblioteca@ajumiramar.org

Recorda que la Biblioteca Municipal de Miramar forma part de la Xarxa de Lectura Pública Valenciana i que pots consultar la disponibilitat dels llibres sense desplaçar-te de casa a través del catàleg de la xarxa electrònica de Lectura Pública Valenciana.

—— Traducción

La Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Miramar comienza la temporada de octubre con nuevos libros a la Biblioteca Municipal. Novedades editoriales como es la novela del escritor de La Safor, Joaquín Camps, Premio Azorín de Novela 2019.

 

WhatsApp Image 2019-10-15 at 18.27.46

Este mes la Biblioteca de Miramar también estrena el nuevo rincón para madres y padres, una sección con libros de lactancia y crianza.

Conoces tu Biblioteca Municipal? Los usuarios de la Biblioteca tienen a su disposición más de 6.000 libros, red WIFI y ordenadores de última generación.

Dirección: Avenida del Mar número 26, en la primera planta del Centro Social El Molí.

Horario: de 17 a 20 horas de lunes a viernes.

Contacto: bibliomiramar@gmail.com

Recuerda que la Biblioteca Municipal de Miramar forma parte de la Red de Lectura Pública Valenciana y que puedes consultar la disponibilidad de los libros sin desplazarte a través del catálogo de la red electrónica de Lectura Pública Valenciana.