Nous llibres a la Biblioteca

 

 

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Miramar continua amb l’aposta per la lectura. Com tots els mesos, en maig tenim noves lectures a la Biblioteca Municipal:

Per als més menuts de casa: “Una amiga muy especial (Cloe y su Unicornio 1)” de Dana Simpson, “Agatha Mistery 16. Destino Samarcanda”, “Isadora Moon va al colegio” de Harriet Muncaster “Atlas del mundo: Un  insólito viaje por las mil curiosidades y maravillas del mundo”, “Tenda d’animals“, “Mèu”, “Tinc dues famílies” i “Contes familiars”.

A més, incorporem nous titols als més de 6.000 llibres de la Biblioteca: La novel·la portada per HBO a sèrie “El cuento de la criada” de Margaret Atwood , “Los asquerosos” de Santiago  Lorenzo, “El rey recibe”, del Premio Cervantes 2017 Eduardo Mendoza, “Mamá”, “El año del pensamiento mágico” de l’autora nord-americana Joan Didion, “Sábado, domingo” de Ray Loriga i “El dia 3” una novel·la gràfica de l’autora valenciana Cristina Durán que conta la història de l’accident de metro de València el 3 de juliol de 2006 amb 43 morts i 47 ferits.

No coneixes la teua Biblioteca? Cal recordar que els usuaris de la Biblioteca tenen a la seua disposició més de 6.000 llibres, xarxa WIFI i ordinadors d’última generació.

Està situada en l’avinguda de la Mar número 26, en la primera planta del Centre Social El Molí. L’horari: de 17 a 20 hores de dilluns a divendres.

La Regidoria de Cultura del Ayuntamiento de Miramar continúa con la apuesta por la lectura. Cómo todos los meses, en mayo tenemos nuevas lecturas en la Biblioteca Municipal:

Para los más pequeños de la casa: “Una amiga muy especial (Cloe y su Unicornio 1)” de Dana Simpson, “Agatha Mistery 16. Destino Samarcanda”, “Isadora Moon va al colegio” de Harriet Muncaster “Atlas del mundo: Un  insólito viaje por las mil curiosidades y maravillas del mundo”, “Tenda d’animals”, “Mèu”, “Tinc dues famílies” y “Contes familiars”.

Además, incorporamos nuevos títulos a los más de libros de la Biblioteca: La novela hecha serie por HBO “El cuento de la criada” de Margaret Atwood , “Los asquerosos” de Santiago  Lorenzo, “El rey recibe”, del Premio Cervantes 2017 Eduardo Mendoza, “Mamá”, “El año del pensamiento mágico” de la autora Joan Didion, “Sábado, domingo” de Ray Loriga, “Toda la verdad de mis mentiras” de  y “El dia 3” una novela gráfica de la autora valenciana Cristina Durán que cuenta la historia del accidente de metro de València el 3 de julio de 2006 con 43 muertos y 47 heridos.

¿No conoces la Biblioteca? Los usuarios de la Biblioteca Municipal de Miramar tienen a su disposición más de 6.000 libros, WIFI y ordenadores de última generación. Está situada en l’Avinguda de la Mar número 26, en la primera planta del Centro Social El Molí. Horario: de 17:00 a 20:00 horas de lunes a viernes.