Dia de les Escriptores a Miramar

dia-escriptores1

La Biblioteca de Miramar també celebra aquest dilluns 14 d’octubre el Dia de les Escriptores amb l’objectiu de reivindicar la llavor i el llegat de les escriptores al llarg de la història.

Carmen Amoraga, Marguerite Duras, Margaret Adwood, Laura Gallego, o la nostra veïna Maria Josep Escrivà són algunes de les escriptores que pots trobar hui -i cada dia- al racó de les escriptores. Vine i pregunta per la teua preferida!

Miramar forma part de la xarxa de ‘Biblioteques en Igualtat’, en col·laboració amb l’Associació per la Igualtat de gènere en la cultura, Clàssiques i Modernes (CyM). En aquest projecte, la Biblioteca de Miramar s’adhereix a un manifest on es compromet a visibilitzar i recuperar escriptores i les seues obres, així com “activar una mirada crítica amb la perspectiva de gènere”.

—— Traducción

La Biblioteca de Miramar también celebra este lunes 14 de octubre el día de las Escritoras con el objetivo de reivindicar la labor y el legado de las escritoras a lo largo de la historia.

Carmen Amoraga, Marguerite Duras, Margaret Adwood, Laura Gallego, o nuestra vecina Maria Josep Escrivà son algunas de las escritoras que puedes encontrar hoy -y cada día- en el rincón de las escritoras. Ven y pregunta por tu preferida!

Miramar forma parte de la red de ‘Bibliotecas en Igualdad’, en colaboración con la Asociación por la Igualdad de género en la cultura, Clásicas y Modernas (CyM). En este proyecto, la Biblioteca de Miramar se adhiere a un manifiesto donde se compromete a visibilizar y recuperar escritoras y sus obras, así como “activar una mirada crítica con la perspectiva de género”.