Miramar dona aliments i productes de primera necessitat al Centre d’Acollida de Palma de Gandia

L’Ajuntament de Miramar ha fet entrega aquest dilluns d’alvoltant de 125 quilos d’aliments i productes d’higiene personal al Centre d’Acollida Sant Francesc d’Assís, ubicat en Palma de Gandia.

Els productes entregats formen part de les donacions recollides durant la campanya de Nadal pels veïns i veïnes de la localitat així com per l’Ajuntament, que a més ha realitzat una aportació econòmica, a fi de contribuir en el manteniment de les persones que formen part del centre.

L’Alcaldessa de Miramar, Pilar Peiró ha visitat, de la mà del germà franciscà Josep Ruiz, les instal·lacions del Centre d’Acollida on actualment conviuen en família 50 homes, la gran majoria malalts sense recursos econòmics.


En paraules de l’alcaldessa, “aquesta entrega forma part del compromís de col·laboració entre el consistori i l’entitat sense ànim de lucre que es fa responsable, de forma voluntària i altruista, de la manutenció d’aquestes persones que es queden fora del sistema públic”. “Una responsabilitat social que els germans com Josep i Guillermo han fet pròpia i que els Ajuntaments devem reconéixer i donar suport, ja que els residents d’aquest centre són persones que arriben de tota la Comunitat Valenciana”.


Traducción

El Ayuntamiento de Miramar ha hecho entrega este lunes de alrededor de 125 kilos de alimentos y productos de higiene personal en el Centro de Acogida San Francisco de Asís, ubicado en Palma de Gandía.

Los productos entregados forman parte de las donaciones recogidas durante la campaña de Navidad por los vecinos y vecinas de la localidad, así como por parte del Ayuntamiento, que además ha colaborado con una aportación económica para ayudar a mantener a las personas que residen en el centro.

La Alcaldesa de Miramar, Pilar Peiró ha visitado, de la mano del hermano franciscano Josep Ruiz, las instalaciones del Centro de Acogida donde actualmente conviven en familia 50 hombres, la gran mayoría enfermos sin recursos económicos. En palabras de la alcaldesa, “esta entrega forma parte del compromiso de colaboración entre el consistorio y la entidad sin ánimo de lucro que se hace responsable, de forma voluntaria y altruista, de la manutención de estas personas que se quedan fuera del sistema público”. “Una responsabilidad social que los hermanos como Josep y Guillermo han hecho propia y que los Ayuntamientos debemos de reconocer y apoyar, puesto que los residentes de este centro son de toda la Comunidad Valenciana”.