Un concert de pel·lícula

CONCERT PRIMAVERA PELICULES1

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Miramar organitza el dissabte 18 de maig el Concert de Primavera, a càrrec de la Unió Musical Milamarina. Una actuació que comptarà amb el cor de la rectoria de Ràfol d’Almunia on es podran escoltar bandes sonores de pel·lícules que de segur emocionen al públic com ‘La Misión’, ‘Salvar al soldado Ryan’ o ‘1492, la Conquista del paraíso’ i també un conjunt de sarsueles.

A les 20:00 hores a l’Auditori Municipal de Miramar es viurà una emocionada vesprada amb la música de les millors pel·licules i les sarsueles de tota la vida.

*ENTRADA GRATUÏTA

Un concierto de película

La Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Miramar organiza el sábado 18 de mayo el Concierto de Primavera, a cargo de la Unió Musical Milamarina. Una actuación que contará con el coro de la rectoria de Ràfol d’Almunia donde se podrán escuchar bandas sonoras de películas que seguro que emocionan al público como ‘La Misión’, ‘Salvar al soldado Ryan’ o ‘1492, la Conquista del paraíso’ y también un conjunto de zarzuelas.

A las 20:00 horas en el Auditorio de Miramar se vivirá una emocionada tarde con la música de las mejores película y zarzuelas de toda la vida.

*ENTRADA GRATIS