Teatre d’adults

6- monologos-con-dos-ovarios

Teniu ganes de riure? La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Miramar organitza el teatre per a adults ‘Enrollados’. Una comedia de José Francisco Jordán y Fanny Pérez que arriba el diumenge 10 de març a les 19:00 hores a l’Auditori de Miramar.

Recorda que pots comprar les entrades al Centre Social el Molí, a la Biblioteca i al supermercat Furio. L’entrada anticipada són 5 euros i a peu de porta 7 euros.

Voleu saber alguna cosa més?

Dues persones pensant igual, actuant igual, era el que funcionava. No ens van contar que això té un nom, “anul·lació”, i que només sent individus amb personalitat pròpia podrem tenir una relació saludable. Ens van fer pensar que una formula cridada “Dos en un” era el que havíem de buscar en una relació, fins que Grey va entrar en el nostre llit.

Tenéis ganas de reír? La Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Miramar organiza el teatro para adultos ‘Enrollados’. Una comedia de José Francisco Jordán y Fanny Pérez que llega el domingo 10 de marzo a las 19:00 horas al Auditorio de Miramar.

Recuerda que puedes comprar las entradas en el Centro Social el Molino, en la Biblioteca y al supermercado Furio. La entrada anticipada son 5 euros y a pie de puerta 7 euros.

Queréis saber algo más?

Dos personas pensando igual, actuando igual, era el que funcionaba. No nos contaron que esto tiene el nombre “anulación” y que solo siente individuos con personalidad propia podremos tener una relación saludable. Nos hicieron pensar que una formula gritada “Dos en uno” era el que teníamos que buscar en una relación, hasta que Grey entró en nuestra cama.