Taller de poesia a la Biblioteca

WhatsApp Image 2019-03-25 at 09.22.31

La Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Miramar oferiex de forma gratuïta el divendres 29 de març a les 18:00 hores el taller de poesia ‘A lo bestia’, impartit per Mar Benegas.

En què consisteix? ‘A lo bestia’ és un taller per a xiquetes i xiquets de 9 a 12 anys basat en el poemari de l’escriptora valenciana i il·lustrat per Guridi. Un llibre divertit i “gamberro” que converteix cada poemari en un joc… concurs per a convertir als professors en mosques, aranyes en caragols, i moltes criatures increïbles com ‘la pirapinza’, ‘el otorrinolaringato’, ‘las cucharachas’ o ‘los besaurios’… Preparats per a la diversió?
*Places limitades
*Inscripcions a la Biblioteca de dilluns a divendres de 17:00 a 20:00 hores o per correu electrónic en biblioteca@ajumiramar.org

Recordeu:

Horari: Divendres 29 de març a les 18:00 hores
Lloc: Biblioteca de Miramar

Per saber un poc més de Mar Benegas:
És una escriptora i poeta valenciana, especialitzada en poesia infantil i literatura infantil i juvenil. A més d’haver treballat en escoles, centres de professorat i innovació pedagògica, en associacions de bibliotecaris, universitats i fundacions, ella ha sigut col·laboradora en diferents iniciatives culturals vinculades a la literatura i la poesia.

La Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Miramar ofrece de forma gratuita el viernes 29 de marzo a las 18:00 horas el taller de poesía ‘A lo tía abuela’, impartido por Mar Benegas.

En que consiste? ‘A lo tía abuela’ es un taller para niñas y niños de 9 a 12 años basado en el poemario de la escritora valenciana e ilustrado por Guridi. Un libro divertido y “gamberro” que convierte cada poemario en un juego… concurso para convertir a los profesores en moscas, arañas en caracoles, y muchas criaturas increíbles como ‘la pirapinza’, ‘el otorrinolaringato’, ‘las cucharachas’ o ‘losbesaurios’… Preparados para la diversión?

*Plazas limitadas
*Inscripciones en la Biblioteca de lunes a viernes de 17:00 a 20:00 horas o por correo electrónico en biblioteca@ajumiramar.org

Recordad:

Horario: Viernes 29 de marzo a las 18:00 horas
Lugar: Biblioteca de Miramar

Por saber un poco más de Mar Benegas:
Es una escritora y poeta valenciana, especializada en poesía infantil y literatura infantil y juvenil. Además de haber trabajado en escuelas, centros de profesorado e innovación pedagógica, en asociaciones de bibliotecarios, universidades y fundaciones, ella ha sido colaboradora en diferentes iniciativas culturales vinculadas a la literatura y la poesía.