Miramar incorpora un cotxe elèctric al servei de la Policia Local

IMG_4977

L’Ajuntament de Miramar ha adquirit un nou vehicle ecològic  que ha passat a formar part del servei de la Policia Local. Este Nissan Leaf, catalogat per la DGT com Cero Emisiones y ECO, ha estat subvencionat amb 15.000 euros per part de la Diputació Provincial de València i la resta del cost, aproximadament uns 15.000 euros, ha sigut aportat per l’Ajuntament.

Este nou vehicle, 100 % electrònic de càrrega ràpida, te una autonomia de 270 km i suposa, a més de renovar la flota de vehicles de la Polia Local, una inversió en medi ambient. Aquest Nissan es suma als dos vehicles híbrids de la Policia Local de Miramar, equipats també amb desfibril·lador.

“Des de l’Ajuntament de Miramar apostem per reduir al màxim la utilització de combustible i les emissions de CO2 a l’atmosfera. A més, és una forma de fomentar la mobilitat sostenible en el municipi i de respectar la natura”, reconeix l’alcalde de Miramar, Asensio Llorca.

Cal recordar que des de 2018 Miramar disposa d’una estació de càrrega ràpida per a vehicles electrònics situada a l’inici de l’avinguda del País Valencià, al Polígon Industrial ‘Les Vinyes’. Els usuaris interesats poden consultar tota la informació al web de l’Ajuntament http://ajumiramar.org/mediambient/electrolinera/

IMG_4975

 

El Ayuntamiento de Miramar ha adquirido un nuevo vehículo ecológico que ha pasado a formar parte del servicio de la Policía Local. Este Nissan Leaf, catalogado por la DGT como Cero Emisiones y ECO, ha sido subvencionado con 15.000 euros por parte de la Diputación Provincial de Valencia y el resto del coste, aproximadamente unos 15.000 euros, ha sido aportado por el Ayuntamiento.

Este nuevo vehículo, 100% electrónico de carga rápida, té una autonomía de 270 km y supone, además de renovar la flota de vehículos de la Pulía Local, una inversión en medio ambiente. Este Nissan se suma a los dos vehículos híbridos de la Policía Local de Miramar, equipados también con desfibrilador.

“Desde el Ayuntamiento de Miramar apostamos para reducir al máximo la utilización de combustible y las emisiones de CO2 a la atmósfera. Además, es una forma de fomentar la movilidad sostenible en el municipio y de respetar la natura”, reconoce el alcalde de Miramar, Asensio Llorca.

Hay que recordar que desde 2018 Miramar dispone de una estación de carga rápida para vehículos electrónicos situada al inicio de la avenida del País Valenciano, al polígono ‘Las Viñas’. Los usuarios interesats pueden consultar toda la información en el web del Ayuntamiento http://ajumiramar.org/mediambient/electrolinera/