
L’Ajuntament de Miramar ha presentat les XXI Jornades Gastronòmiques de la Bossa de Polp, una de les cites més destacades del calendari municipal, que tindrà lloc el pròxim 22 de febrer a l’Auditori de Miramar.
Aquest esdeveniment, ja consolidat després de vint-i-una edicions, té com a objectiu posar en valor el plat més tradicional i representatiu del municipi, la bossa de polp, així com preservar i difondre la cultura gastronòmica local.
La jornada girarà al voltant d’un dinar popular, amb un menú complet en què la bossa de polp serà el plat principal, elaborat seguint la recepta tradicional. A més, l’activitat es complementarà amb un concurs de cuina, impulsat per tal de crear un poc més d’espectació entre els equips participants.
Els últims anys s’ha incorporat abans de dinar, xerrades i degustacions, aquest any les jornades gastronòmiques també incorpora degustacions, que es donaran a conèixer en els pròxims dies i que contribuiran a enriquir l’experiència culinaria de les persones assistents.
Des de l’Ajuntament de Miramar es destaca que aquestes jornades són molt més que una proposta gastronòmica, ja que representen un espai de trobada, convivència i promoció del municipi, alhora que reforcen la identitat local i el valor del producte i la cuina de proximitat.
Salvador Gregori, regidor de Festes: “aquestes jornades no són únicament per que les gaudim els miramarins, també són un ventall per a que la resta de la comarca vinga a tastar el nostre plat típic, així que vos convidem a vindre i gaudir-lo amb nosaltres”.
Les inscripcions estaran obertes fins al 6 de febrer, i les persones interessades poden formalitzar la seua participació telefonant al 636 251 452. El preu del dinar és de 21 euros, amb una tarifa reduïda de 16 euros per a grups participants que cuinen la seua pròpia bossa de polp.
INFORMACIÓ SOBRE EL CONCURS

