JOVES | Gimcana a la Plaça Major

IV Miramar

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Miramar organitza una nit de gimcana per a joves el divendres 25 d’octubre a les 22.00 hores a la plaça major de Miramar.

*EDAT: A partir de 12 anys.

L’activitat està adherida al programa de ‘Les nits bordes’, activitats d’oci educatiu per a joves de la comarca de La Safor que organitza El Calaix Jove de la Mancomunitat de la Safor, amb la col·laboració de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

El programa ‘les nits bordes’ ofereix una alternativa a la cultura del consumisme d’alcohol i altres drogues a les vesprades i les nits dels caps de setmana, proposant un oci actiu i participatiu, que es basa en activitats esportives i culturals que fins ara mai no havien pogut realitzar-se de nit, i així es dóna als joves la possibilitat d’elegir que els abelleix més fer amb el seu temps lliure.

——– Traducción

La Concejalía de Juventud del Ayuntamiento de Miramar organiza una noche de gincana para jóvenes el viernes 25 de octubre a las 22.00 horas en la plaza mayor de Miramar.

EDAD: A partir de 12 años.

La actividad está adherida en el programa de ‘Las noches bordes’, actividades de ocio educativo para jóvenes de la comarca de La Safor que organizaEl Calaix Jove de la Mancomunitat de la Safor, con la colaboración de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

El programa  ‘les nits bordes’ ofrece una alternativa a la cultura del consumismo de alcohol y otras drogas por las tardes y las noches de los fines de semana, proponiendo un ocio activo y participativo, que se basa en actividades deportivas y culturales que hasta ahora nunca habían podido realizarse por la noche, y así se da a los jóvenes la posibilidad de elegir que los apetece más hacer con su tiempo libre.